De Heeren van Vonder

De Heeren van Vonder

In het hart van Eindhoven bouwt reclamebureau De Heeren van Vonder met passie aan ijzersterke merken. De creatieve ondernemers Wouter van Nieuwland en Antonie de Rooij zien een merk als een persoonlijkheid. Het groeit en transformeert. Als een gouden eidat uitkomt.

Het talent van beide heren is een merk strategisch ontwikkelen en tot bloei laten komen. Voordat ze een reclame-, marketing- of communicatie-uiting creëren, staan ze met de opdrachtgever stil bij de vraag: waar staat het merk voor? En kijken ze naar het imago, de positionering en de boodschap. Dan pas bedenken ze een campagne en ontwerpen ze krachtige communicatiemiddelen die het merk versterken, vernieuwen.

Goed doen

Het bureau voegt waarde toe. Op een eerlijke manier. Dat zit in onze natuur, legt Antonie uit. Het gouden ei staat symbool voor verder denken. Een idee uitbroeden tot een gouden vondst. In de huid kruipen van de klant en iets goeds doen voor zijn merk.

Kenmerkend voor Wouter en Antonie is hun hoge maatschappelijke betrokkenheid. Voor Sports for Children hebben ze het logo en andere communicatiemiddelen ontworpen. Het bureau draagt de stichting een heel warm hart toe. Antonie is tevens lid van het bestuur van de stichting.

From Eindhoven with impact.

www.dhvv.nl

Heeren van Vonder

Wouter van Nieuwland (links) en Antonie de Rooij van De Heeren van Vonder. Foto: Serge Hagemeier.

 

Toppartner De Heren van Vonder

Heeren van Vonder

In het hart van Eindhoven bouwt reclamebureau De Heeren van Vonder met passie aan ijzersterke merken. De creatieve ondernemers Wouter van Nieuwland en Antonie de Rooij zien een merk als een persoonlijkheid. Het groeit en transformeert. Als een gouden eidat uitkomt.

Het talent van beide heren is een merk strategisch ontwikkelen en tot bloei laten komen. Voordat ze een reclame-, marketing- of communicatie-uiting creëren, staan ze met de opdrachtgever stil bij de vraag: waar staat het merk voor? En kijken ze naar het imago, de positionering en de boodschap. Dan pas bedenken ze een campagne en ontwerpen ze krachtige communicatiemiddelen die het merk versterken, vernieuwen.

Goed doen

Het bureau voegt waarde toe. Op een eerlijke manier. Dat zit in onze natuur, legt Antonie uit. Het gouden ei staat symbool voor verder denken. Een idee uitbroeden tot een gouden vondst. In de huid kruipen van de klant en iets goeds doen voor zijn merk.

Kenmerkend voor Wouter en Antonie is hun hoge maatschappelijke betrokkenheid. Voor Sports for Children hebben ze het logo en andere communicatiemiddelen ontworpen. Het bureau draagt de stichting een warm hart toe. Antonie is tevens lid van het bestuur van de stichting.

Wouter van Nieuwland en Antonie de Rooij van De Heeren van Vonder. Foto: Serge Hagemeier

From Eindhoven with impact.